zondag 26 februari 2017

Lente in de woonkamer !



Pffffff   wat kan het hier toch slecht weer zijn.  Ik heb lang gedacht dat het boek "50 tinten grijs" over België ging........   het blijkt niet juist te zijn, dat boek gaat blijkbaar over iets anders 😂😂😂  maar...... het had gekund toch ?

Nu ben ik niet het type dat bij de pakken blijft zitten dus als de lente niet buiten komt, dan halen we ze toch gewoon binnen !!


Snel, gemakkellijk..... en je wordt er supervrolijk van 😂

Moeilijk ?  nee hoor;  de lentebloeiers kan je nu overal kopen, in de tuincentra, op de markt, de grootwarenhuizen, bloemenwinkels .............







Gewoon een keuze maken, de pot omwikkelen met wat gekleurd papier, ik nam zijdepapier dat ik nog ergens had liggen maar het kan perfect met een vrolijk stofje, wat inpakpapier, ................  plastic, ...  enfin, met alles zowat.







Schikken op een grote schaal, een mega bord, een dienblad, ... laat je fantasie maar gaan.................





Et voilà: daar prijkt mijn vrolijke lentetuin op de buffetkast in de woonkamer  😊






I love it 💖











Geen opmerkingen:

Een reactie posten