zondag 26 februari 2017

Prachtige collectie met een eigen "swung"



De nieuwe collectie van Améline is weer een schot in de roos......... helemaal mijn ding.  Ik heb me dan ook weer met plezier laten verleiden tot de aankoop van enkele stuks.  Steeds goed, leuk om dragen en een mooie print.  



Aangezien ik graag combineer en de stuks in alle seizoenen wil dragen heb ik besloten om bij dit fantastische bloesje uit de Améline collectie, een fijne katoenen omslagdoek te haken.  Een fijn accessoire dat zowel als driehoek omslagdoek kan gedragen worden, maar omdat het fijn gehaakt is ook als gewone sjaal kan geknoopt worden.



Ik zocht dan ook naar het meest geschikte haakgaren en vond dat HIER.   een prima kwaliteit van 100 % katoen gemerceriseerd,  en de kleur matcht perfect met de tinten uit de print. 

De sjaal is nog maar net opgestart maar ik kan nu al niet wachten dus ik maak hem zo vlug mogelijk af.  

Omdat het resultaat zo mooi is zullen er ook workshops worden georganiseerd in verschillende kleuren.  Heb je interesse en wil je op de hoogte blijven van de workshops ? Ga dan naar de webshop van Toffe Dingetjes en schrijf je links onderaan in voor de nieuwsbrief !!!   



En ik.........ik ga vlug verder haken 😊




Geen opmerkingen:

Een reactie posten