donderdag 6 november 2014

Een startcadeautje !!!!!!!

Ja hoor..... bij de eerste 25 volgers geven we een leuk paar strassoorbellen weg !!.
Wat moet je doen ?  ...... 
1) je aanmelden via je email adres ( in de rechterkolom van de blog)  dat is belangrijk om in aanmerking te komen want we publiceren de winnaar  uiteraard via de blog !!
2) hieronder ( bij opmerkingen) vermelden waarom jij die oorbellen graag zou willen  :-) en wie weet ..... komen ze jouw richting uit !!

oorbellen uit de eindejaarsreeks van Happiness Collection ( www.happinesscollection.be)


Doen !!!

6 opmerkingen:

  1. plaats hier de reden waarom je de oorbellen wil !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Normaal gezien draag ik 'alternatieve' oorbellen, maar dit setje zou ideaal zijn om te dragen op oudejaar! Dan heb ik eindelijk eens feestelijke oorbellen met dat beetje (of een beetje veel) meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Katrien, bedankt voor je berichtje, maar ...... log je nog even in rechtsboven ? zo kan je volgen of je gewonnen hebt :-)

      Verwijderen
  3. Met een tienerdochter in huis ( die verzot is op juweeltjes) ben ik vaak mijn paartjes kwijt. Een extraatje voor mezelf , en af en toe voor de dochter ��, mag in mijn brievenbus vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kerensa, bedankt voor je berichtje, maar ...... log je nog even in rechtsboven ? zo kan je volgen of je gewonnen hebt :-)

      Verwijderen
  4. Dit is net het paar oorbellen dat ik zoek :)

    BeantwoordenVerwijderen