vrijdag 20 november 2015

Een winterse trui met een superzacht randje...... voor een stoere knaap

Het stofje had ik al maandenlang in huis..... ik heb het cadeau gekregen van Eva Maria en was er meteen verliefd op.   Toch bleef het maar liggen tot vandaag.  Opeens wist ik wat het zou worden:  een stoere maar toch lieve en zachte kaptrui.  Et voilà :-)



Jongensachtig door de leuke stof.... dank je wel Eva Maria !!, en lief met de witte bontboord aan de kap.  Net zoals mijn kleinzoontje dus een echte jongen maar heel erg lief !! :-)  De combinatie is naar mijn gevoel geslaagd.









Stof: geschenk van Eva Maria
Bont: restje uit mijn kast
De mooie kwaliteit witte boordstof kwam van Toby & Co
Toekomstige eigenaar : de liefste snoet van heel Nederland :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten