donderdag 12 april 2018

Kruiden kopen op de markt in Playa San Juan

Een prachtige dag was het gisteren op Tenerife.  We maakten er dan ook gebruik van om naar de markt in Playa San Juan te rijden.  Een leuke dinsdagochtendmarkt vlak aan de prachtige kust van San Juan.


De kust is daar adembenemend mooi, zoals op het ganse eiland uiteraard :-) 



Toch is het niet enkel het mooie uitzicht dat mijn aandacht krijgt. Tussen de klassieke marktartikelen door snuif je je de heerlijke geuren op van verse kruiden.  Op de geur afgaande duurt het dan ook niet lang of ik heb mijn favoriete marktkraam gevonden.......




Een vriendelijke marktkraamster, een prachtige Dalmatier maar vooral.... heerlijk verse kruiden





Voilà, een extra grote voorraad Chimichurri, Kurkuma en Ras El Hanout ingeslagen en ik kan er weer tegen !!


Hasta luego !     want hier kom ik zeker terug :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten