dinsdag 1 mei 2018

We geven een stofje weg !!!!!!




We geven 1 meter van dit superleuke stofje gewoon weg !!! hoe tof is dat ?  

Alles wat je moet doen is:

- deze blog volgen, 

- even een bezoek brengen aan onze webwinkel met stofjes, kies er een stofje uit dat je mooi vindt , 

- en hieronder bij de opmerkingen vermelden waarom je dit stofje zo leuk vindt :-)  


op 6 mei trekken we dan de winnaar uit de volgers die een opmerking plaatsten !!!

de stoffenpagina op onze webshop kan je HIER vinden


Misschien wordt de meter stof dan wel de jouwe :-)    het is een zeer fijne en mooie kwaliteit van  slub-jersey.  Superleuk om T-shirts, blouses,en kleedjes van te maken.  Heerlijk om dragen op een zomerse warme dag!  Ik maakte alvast een t-shirt voor mijn kleinzoontje ............




11 opmerkingen:

  1. Toby&Co stoffen: had ik nog nooit ontdekt, leuke stofjes gezien die ik nog nergens anders tegenkwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik nog nooit van gehoord, maar inderdaad mooie stofjes tussen. Zal deze toevoegen aan mijn lijstje met webshops. En ja hoor, het stofje van de give away vind ik ook leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beste,, je bent als winnaar uit de bus gekomen , stuur vlug je adresgegevens naar denise@descon.be zodat ik het stofje kan verzenden !!! veel succes ermee en maark er iets moois van :-)

      Verwijderen
    2. oh zo leuk. Ik maak er vast en zekers iets mooi van.
      Dikke mercie!

      Verwijderen
  3. Leuk, mooi stofje, ik waag graag mijn kans. Ik heb de webshop bekeken en er zitten een paar heel mooie stofjes bij. De boordstof in jeansblauw of de dandilions van see you at six maar mijne favoriet is de flitser lower blauw van B tricot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OH ja, in het stofje dat weggegeven wordt, zie ik wel een mooie Odette

      Verwijderen
  4. Nog nooit gehoord van deze webshop! Ik vind dit het mooiste stofje: Michael Miller Brambelberry flight pink and Gold - ik zou er graag een bloesje voor mezelf uit maken! Dat roze daar sta ik naar 't schijnt echt goed mee en met het goud wordt het echt feestelijk!
    Dit stofje is ideaal voor 1 van mijn mannen in huis, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eens op de website gekeken en eigenlijk vind ik het te winnen stofje wel heel leuk.
    Ten eerste, het is blauw :-) Zo wat de kleur waar ik het meeste naar grijp. Ten tweede is het gewoon een stofje dat voor een casual shirtje leuk is, maar ook kan voor een meer gekleed shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie blog en mooie webshop.Vind het te winnen stofje ook heel mooi,maar zie ook heel graag het jeans bloemen stof prachtig.Ik waag graag mijn kans en doe dus mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog en fijne webshop! Zeker eentje om te onthouden :-)
    Ik doe graag mee voor de See You At Six stofje dandelions donkerblauw, daar zou ik heel graag een t shirtje voor mezelf van naaien, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. holapola!!! mooi-mooi! vertel ik woensdag in de naailes, zeker kandidaat-volgers !!!

    BeantwoordenVerwijderen