woensdag 14 januari 2015

Van een oud cliché en mooie jongens........

Het is een hardnekkig cliché.  "Jongetjes kan je niet zo mooi aankleden als meisjes"..... 
Ik vind dit echt niet waar.  Regelmatig kom ik zulke mooie stofjes tegen dat ik niet kan wachten om aan een hemdje te starten met die stof.  Het is misschien een beetje "out of the box" denken maar dat maakt de stukken net zo leuk en uniek.

Zo maakte ik net een hemdje uit deze leuke stof.

www.tobyenco.be





De rugpas en het borstzakje werd afgewerkt met gouden paspel, maar wel smal en suptiel genoeg voor een jongen . 





De paspel vindt u hier !!




Ik vind knoopjes voor een gekleed hemdje mooier staan dan drukknopen.  Vooral als het zulke mooie kwaliteit van knopen is !! :-) 
De knoopjes vindt je hier.






En uiteraard werd het geheel voorzien van het juiste label :-)

Ik kan niet wachten  om het model er in te zien !!.  Op naar het feest.



2 opmerkingen: