zaterdag 24 maart 2018

Requiem voor een lipstick !

Een nieuwe lipstick van MAC.

Mijn kleurtje stond me goed.  Ik gebruikte al een ganse tijd een prima lipstick van MAC.in de kleur "Hot Tahiti".  ( what's in a name ? haha).



Groot was dan ook mijn teleurstelling toen ik gisteren de winkel in Wijnegem Shoppingcenter binnen stapte en moest vernemen dat de lipstick "out" was.....  oei. ramp uiteraard.

Ik herinner me nog dat ik er maanden over gedaan heb en ettelijke lipsticks van allerhande merken in allerhande kleuren heb gekocht ( en weer weggesmeten) vooraleer ik de juiste had gevonden.  Mooi van kleur, perfect van textuur .......

Echter, niet getreurd, de vriendelijke verkoopster stelde me voor om samen op zoek te gaan naar een waardige vervanger.

Het werd de "New York Apple".


Een "frost" lipstick met een kleur die zeer goed aanleunt bij mijn vorige "vriendje". Een beetje meer gloss dan de vorige, wat minder dekkend, minder romig.......


Het had wat tijd nodig om me zover te krijgen hem toch mee naar huis te nemen.



Ondertussen heb ik hem al een beetje uitgeprobeerd en ben ik er zeker van dat we vriendjes gaan worden.  Het is nog een klein beetje wennen maar het wordt ongetwijfeld mijn lipstick voor alle dag.  Zo eentje waar je automatisch naar grijpt en die in mijn handtas meereist.



Ik hou in ieder geval van de lipsticks van MAC. De verpakking is zonder meer handig.  Geen fantasietjes, geen frul, gewoon rechttoe/rechtaan,no nonsense lipstick.  Ik hou daar wel van.





Bovendien past hij door zijn handige formaat ook in een piepklein make-up tasje.  Handig.  Nog even wennen nu aan de "frost" en dat komt goed.





De lipstick blijft een 3 à 4 uur zitten, je hoeft dus ook niet om het uur bij te werken, wat met mijn drukke baan ook een voordeel is.  Verder is de prijs/kwaliteit verhouding voor mij zeker OK :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten