dinsdag 10 mei 2016

Geen sprietje stof gaat hier verloren !!!

Juist...... geen sprietje stof gaat hier verloren, ik vind dat altijd zo jammer als er nog iets over schiet waar je "niets" meer mee kan doen.....

Ik hou dus alles bij :-(  niet echt handig.   




Enige tijd geleden echter zag ik een gratis patroontje voorbij komen van een boxershort en marcelleke.  Ik weet niet meer van waar maar met een beetje googelen kan je dat wel vinden uiteraard.  


Ik heb het toen overgenomen in de maat van onze kleine patat en ..voila, vandaag heb ik het licht gezien....... zoooooo leuk om te maken en streelzacht voor dat kleine poepeke , haha


Ondergoed in stijl.. er gaan er nog heel veel volgen want ik heb nog heel veel tricot restjes.... ik moet enkel nog eens diep in die zak graven om ook nog wat restjes tijd te vinden.....

Stof en boordstof van Toby & Co , klik HIER om naar de site te gaan







Geen opmerkingen:

Een reactie posten